Десять афоризмів бібліотечної ділової етики

1.    Якщо бажаєш придбати авторитет у читачів – намагайся бути їм завжди корисним.

2.    Стався до читачів так, як тобі хотілось би, щоб читач ставився до тебе.

3.    Шана до читацьких прав – твій перший обов’язок.

4.    Якщо ти виявився корисним читачеві – ти, перш за все, виявився корисним самому собі.

5.    Твоя ввічливість – читацька повага.

6.    Чим вище ти намагаєшся показати себе в очах читача, тим нижче стаєш у його думках.

7.    Не помічати на роботі своїх недоліків – найстрашніший недолік.

8.    Не турбуйся про те, що читач тебе не знає, а турбуйся про те, що ти не знаєш читача.

9.    Не чекай поваги від читачів, якщо не поважаєш себе сам.

10.    Хай схвалення читачів буде наслідком не твоєї мети, а твоїх вчинків